Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Fr0sT Покажи съобщение
    Супер, мерси
    При следващото влизане в бокса ще го свърша и това.
    А с какво масло караш?

    ---------- Post added at 22:53 ---------- Previous post was at 22:51 ----------

    Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
    Нещо такова ще се получи, доливал съм на TS 3л масло и момчето каза, че нищо не му е светело. Моята един път я бях изтървал под минимума - нищо не свети. А 159-ката свети дори когато маслото е точно на средата, ако я запалиш сутрин да качи в главата и я угасиш, на следващото палене, ако не е сварило да се стече светва веднага щека.
    Нормално. 159-та си е Опел.
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

    Comment


    • Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
      Нормално. 159-та си е Опел.
      По-скоро и двете са Фиат, ама като ги сложиш трите автомобила един до друг се оказва, че 2-та са фон ебаси фена как ги нагласих!
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • Тъй като обичам всичко по колата ми да е перфектно, а пазарджишките улици буквално и е***а майката, ми хрумна идеята да разглобя двете предни врати и да им сменя всички пластмасови щипки, както и ако се налага да уплътня с нещо евентуално пукащите части. Може ли някаква насока относно типа на щипките, които ми трябват, от къде да ги намеря и някаква схема как се разглобяват самите врати. Главния виновник за шумовете в купето са именно корите на предните врати. Явно от блъскане са се прецакали.

        Comment


        • Има една хубава тема как се свалят корите.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • http://www.youtube.com/watch?v=XOda64kNgQM на някой може да му е интересно
            2002 1.9JTD 115

            Comment


            • Пичове.....дизелаците какво налягане правят..? ... Моята надува до 1.5 бар,но после връща на 1 бар ... До колкото съм запознат с бензиновите турбо бараки,това не е нормално.

              Comment


              • За бензиновите да, но за дизелите може. С кой мотор си все пак? Ако е 136 коньовия се държи напълно адекватно.
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment


                • Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                  За бензиновите да, но за дизелите може. С кой мотор си все пак? Ако е 136 коньовия се държи напълно адекватно.
                  Да..това го пропуснах 136нр ...да разбирам че е ок ...Защото колата буквално се спъва....то ест...газ до ламарината....ускорява адцки готино,и добре....чуква 1.5 и връща на 1 бар ... държи 1 бар,и започва лееко да клатушка... 1 бар...1.3 ...1 бар ..1.3 ...

                  Comment


                  • Най вероятно геометрията ти не се движи добре, почисти я. Колата ти с чип ли е ?
                    Alfa Romeo 166 2.4jtd

                    Comment


                    • Тя и моята така прави ... натискаш до долу ... тръгва и почва леко да губи тяга пак тръгва ... едно такова накъсано.Иначе си си върви.Пак е 136 коня.Явно им е вродено.

                      Comment


                      • Ммм, не е баш така... Трябва да си държи около 1 и да ускорява плавно. Единствено около 2700 оборота има 'дупка' замалко.
                        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                        Lancia Kappa JTD '98 -

                        Comment


                        • Моята си върви като луда, не знам какво налягане прави, ама като натисна газта и подскача, без да натискам до долу. Да не чуе дявола.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от CHEFO666 Покажи съобщение
                            Да..това го пропуснах 136нр ...да разбирам че е ок ...Защото колата буквално се спъва....то ест...газ до ламарината....ускорява адцки готино,и добре....чуква 1.5 и връща на 1 бар ... държи 1 бар,и започва лееко да клатушка... 1 бар...1.3 ...1 бар ..1.3 ...
                            Щом клатушка, почисти геометрията. Трябва да държи стабилно около 1 и малко. Иначе замислянето на 2700 си го има - точно там обикновено става пик от 1,5 бара и обръща геометрията.

                            И още нещо - 136 коньовите е добре от време на време профилактично да се натискат докрай, за да се раздвижва геометрията и да не запича. На по-новите (140 коня и натам) няма такъв проблем.
                            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                            Comment


                            • Всъщност точните числа не са ли 1.1 пик и 0.9 задържане? Или бъркам?
                              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                              Lancia Kappa JTD '98 -

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                                Всъщност точните числа не са ли 1.1 пик и 0.9 задържане? Или бъркам?
                                Знам ли... тя моята е с ремап, може би има значение. Но поне така са ми казвали, че трябва да държи 1 и малко. И наистина толкова държи. А пикът е за много кратко. От трета нагоре мисля, че не стига до толкова.
                                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                                Comment

                                Working...
                                X